Beneficis de fer spinning a casa

El ciclisme de sala és una de les pràctiques esportives que menys risc de lesió té a l'ésser un exercici de baix impacte. Les articulacions i l'esquena no sofreixen durant els entrenaments, per la qual cosa pràcticament qualsevol persona pot fer ciclisme de sala. Bicis com la UltraFlex 25 barata és ideal per a ficar-te en forma a casa.

Beneficis de fer spinning a casa

Ajuda a combatre l'estrès

A l'ésser un exercici d'alta intensitat i amb una gran feina cardiovascular ajuda a eliminar la tensió acumulada. Per això, el ciclisme de sala és una de les millors pràctiques que es poden realitzar després d'una llarga jornada laboral en alliberar l'estrès mentre es pedala enèrgicament.


Tonifica el teu cos

El ciclisme de sala és una dels entrenaments preferits per a tonificar diverses zones corporals. L'alta intensitat de cada sessió permet l'enfortiment de cames i glutis a l'ésser les zones que més rendiment aconsegueixen. No sols s'entrena el tren inferior, sinó que ajuda a definir altres zones del cos com els abdominals en determinats punts de la sessió, sobretot en la realització de inclinamientos.

Crema calories i ajuda a aprimar

Un dels principals beneficis del ciclisme de sala és que ajuda a cremar calories i greix. En una sessió d'intensitat normal es pot arribar a cremar unes 700 calories. Per això, el ciclisme de sala s'ha convertit en un dels esports més complets en cremar greixos i tonificar músculs al mateix temps. Perquè la crema de greixos es tradueixi en pèrdua de pes, l'activitat ha d'anar acompanyada d'una dieta saludable.

Millora la salut cardiovascular

Estar durant una hora pedalant en una bicicleta converteix al ciclisme de sala en una pràctica de les conegudes com “cardio”. D'aquesta manera, es millora la salut del cor i, per tant, es veu reduït el risc de patir malalties cardíaques. També es disminueix la pressió arterial i els nivells de colesterol.

Puja l'autoestima

Com en qualsevol esport, anar aconseguint reptes i metes fa que l'autoestima de l'esportista augmenti. Si a això se li suma una millora estètica corporal i un major rendiment i aguant esportiu, ajudarà la persona a veure's millor a si mateixa. Això permet que s'obtingui una major fortalesa mental en estar aconseguint objectius i trobar-se millor amb el seu propi cos.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Beneficis de la cinta de córrer

Beneficis del raquetbol

El raquetbol